کابینت های گلاس

کابینت هایگلاس چیست؟

کابینت ‌های گلاس، نوعی کابینت آشپزخانه است که با استفاده از جلوه‌ی شیشه‌ای یا گلاس در قسمت‌های برجسته‌ی آن ساخته می‌شوند. کابینت هایگلاس اغلب از جنس MDF یا چوب مرغوب تهیه می‌شوند و سطح خارجی آنها با شیشه‌های شفاف یا مات پوشانده می‌شود. این طراحی مدرن به اتاق‌ها جلوه‌ی زیبا و تمیزی می‌بخشد و از بازتاب نور بر روی شیشه‌ها بهره‌برداری می‌کند. بر اساس نوع روکشی که در این کابینت استفاده می شود، قیمت کابینت هایگلاس تنوع زیادی دارد.

بیشتر بخوانید : سفارش و طراحی کابینت ممبران 

کابینت های گلاس چیست؟

انواع کابینت هایگلاس

  1. کابینت‌های شیشه‌ساده: این نوع کابینت‌ها از شیشه یا گلاس شفاف ساخته شده‌اند و به عنوان جلوه‌ی زیبایی و تماشایی اشیا درون کابینت (مثل ظروف یا وسایل تزیینی) را نمایش می‌دهند.
  2. کابینت‌های شیشه‌مات: در این نوع، شیشه‌ها به صورت مات یا غیرشفاف هستند، که اشیا درون کابینت از دید خارجی نیمه‌شفاف نمایش داده می‌شوند و به عنوان جزء طراحی مدرن و انعکاس‌دهنده‌ی نور در اتاق استفاده می‌شوند.
  3. کابینت‌های شیشه‌دار با طرح: این نوع کابینت‌ها دارای شیشه‌هایی با طرح‌ها، رنگ‌ها یا موتیف‌های خاص هستند که به تزئین کابینت و ایجاد جلوه‌ی هنری و منحصربه‌فرد کمک می‌کنند.

برای سفارش کابینت های گلاس واطلاع از آخرین و به روزترین قیمت کابینت های گلاس با مشاوران ما در هیوا کابینت در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند.

انواع روکش های گلاس

انواع روکش های کابینت های گلاس

  • پلی گلاس: پوشش پلی‌گلاس باعث افزایش مقاومت در برابر خراش، آب و ضربه در این مدل کابینت‌ می‌شود و جلوه‌ی براق و درخشانی به آن می‌بخشد.
  • ملامینه: روکش ملامینه با پوشش ملامینه پلیمری، از مقاومت در برابر خراش و حساسیت به رطوبت برخوردار است و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ارائه می‌شود.
  • اکریلیک: روکش اکریلیک باعث ایجاد جلوه‌ی براق و شفاف در این مدل کابینت‌ می‌شود و مقاومت خوبی در برابر خراش و پوسیدگی دارد.
  • پی وی سی (PVC): روکش پی وی سی از ورق‌های پی وی سی ساخته شده است و مقاومت در برابر رطوبت و آب را به کابینت‌ها می‌بخشد.
  • های گلاس: روکش های گلاس از ورق‌های گلاس و یا شیشه‌های واقعی تشکیل شده‌اند و باعث جلوه‌ی زیبا و شیکی در آشپزخانه می‌شوند.

پس از انتخاب نوع کابینت خود می توانید برای تعیین قیمت کابینت های گلاس با متخصصان ما در هیوا کابینت در تماس باشید تا شما را در جریان آخرین قیمت کابینت های گلاس قرار دهند.

رنگبندی کابینت های گلاس

کابینت های گلاس سفید

کابینت های گلاس سفید

این کابینت با استفاده از شیشه یا گلاس و به رنگ سفید تولید می‌شوند. این طراحی جلوه‌ی شیک و ساده‌ای را به اتاق‌ها، به خصوص آشپزخانه، می‌بخشد و باعث افزایش تمیزی و روشنایی محیط می‌شود.

کابینت های گلاس طلایی

این کابینت از شیشه یا گلاس با رنگ طلایی تشکیل شده‌اند و جلوه‌ی لوکس و مجللی به فضا اضافه می‌کنند. این طراحی معمولاً در دکوراسیون‌های شیک و مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازتاب نور و لمسه‌ی خاصی به محیط اضافه می‌کند.

های گلاس طلایی
کابینت هایگلاس سفید طلایی

کابینت هایگلاس سفید طلایی

این ترکیب زیبا از رنگ‌ها و جزئیات طلایی با پایه‌ای از سفید، ظاهری مدرن و لوکس را به محیط اضافه می‌کند. این نوع کابینت‌ها به طور همزمان جلوه‌ی سادگی و شیکی را به داخلی فضا می‌بخشند.

کابینت های گلاس سفید طوسی

کابینت‌ هایگلاس سفید طوسی، از جنس شیشه یا گلاس با رنگ سفید و طوسی تشکیل شده‌اند. این ترکیب رنگی میان سفید پاک و طوسی گرم، ظاهری متعادل و آرام به محیط می‌بخشد. این نوع کابینت‌ها باعث ایجاد هماهنگی با دیگر عناصر داخلی فضا می‌شوند و جلوه‌ی زیبا و مدرنی به اتاق یا آشپزخانه اضافه می‌کنند.

کابینت های گلاس سفید و طوسی
کابینت های گلاس اکلیلی

کابینت های گلاس اکلیلی

این مدل از کابینت از انواع کابینت‌هایی هستند که در طراحی آنها از شیشه یا گلاس به شکل الگوهای اکلیلی یا مورب استفاده می‌شود. این الگوها معمولاً به صورت خطوط مورب یا زاویه‌دار در سطح شیشه‌ها قرار می‌گیرند. این طراحی مدرن و دینامیک به کابینت‌ها جلوه‌ی منحصربه‌فردی می‌بخشد و بازتاب نور و ایجاد حرکت در طرح، فضا را زنده‌تر می‌کند.

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

این نوع کابینت‌ها با ترکیب رنگ سفید با طرح‌های خطی اکلیلی، جلوه‌ای مدرن و همچنین احساس عمق به آشپزخانه می‌بخشند.

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی
کابینت های گلاس مشکی

کابینت هایگلاس مشکی

به دلیل طراحی خاص این کابینت، جلوه‌ی بسیار شیک و جذابی به فضا افزوده می‌شود. این ترکیب رنگی منحصربه‌فرد می‌تواند با تزئینات متناسب، تمامی ویژگی‌های مدرن را در طراحی داخلی نشان دهد.

کابینت های گلاس سفید مشکی

ترکیبی که در آن از شیشه یا گلاس با رنگ‌های سفید و مشکی استفاده می‌شود. این ترکیب معمولاً با قسمت‌های سفید برای بخش‌های اصلی کابینت و جزئیات مشکی برای ایجاد تنوع طراحی به کار می‌رود. این طرح به فضا لمسه‌ای شیک و هماهنگ می‌بخشد که تعادل میان رنگ‌های روشن و تاریک را حفظ کرده و اثری مدرن و استثنایی را به محیط اضافه می‌کند.

کابینت های گلاس سفید مشکی
کابینت های گلاس طلایی اکلیلی

کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی

این ترکیب رنگ، ترکیبی جذاب از دو رنگ شیک و متناقض را در یک طراحی متمایز به ارمغان می آورند. سطح سفید آرام و مدرن با طلایی اکلیلی درخشان تلفیق شده است، که به آشپزخانه شما حسی از لوکسی و ارغوانیت می‌بخشد.

کابینت آشپزخانه های گلاس براق

کابینت آشپزخانه “های گلاس براق” اشاره به کابینت‌هایی دارد که از سطوح شیشه‌ای یا گلاس با پوشش براق و بازتاب‌دهنده استفاده می‌کنند. این نوع کابینت‌ها به دلیل بازتاب نور و درخشش خود، جلوه‌ی شیک و مدرنی به آشپزخانه می‌بخشند.

کابینت هایگلاس مات

کابینت‌های گلاس مات از سطوح شیشه‌ای یا گلاس با پوشش مات استفاده می‌کنند. این نوع کابینت‌ها به دلیل ظاهر مات و غیربراق خود، جلوه‌ای آرام و شیک به آشپزخانه می‌بخشند و از تمایل به پنهان کردن اثرات انگشت و لکه‌ها نیز برخوردارند.

کابینت های گلاس نسکافه ای

کابینت هایگلاس نسکافه ای

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

کابینت هایگلاس رنگ کاپوچینو

کابینت های گلاس سفید قهوه ای

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای

کابینت های گلاس سفید نقره ای

کابینت هایگلاس سفید نقره ای

کابینت های گلاس استخوانی

کابینت هایگلاس استخوانی

کابینت های گلاس بژ اکلیلی

کابینت هایگلاس بژ اکلیلی

کابینت های گلاس به رنگ بژ

کابینت هایگلاس به رنگ بژ

کابینت های گلاس کرم قهوه ای

کابینت هایگلاس کرم قهوه ای

کابینت هایگلاس آبی

کابینت هایگلاس آبی

کابینت های گلاس بنفش

کابینت هایگلاس بنفش

کابینت هایگلاس قرمز

کابینت هایگلاس قرمز

کابینت هایگلاس نارنجی

کابینت هایگلاس نارنجی

مدل کابینت های گلاس سبز

مدل کابینت هایگلاس سبز

کابینت های گلاس سفید بنفش

کابینت های گلاس سفید بنفش

چجوری خش کابینت هایگلاس را برطرف کنیم؟

  1.  ابتدا، با استفاده از پارچه نرم و خیس، کمی صابون نرم را بر روی خش بزنید و با حرکات ملایم دایره‌ای، تمیزی را به خوبی روی خش اعمال کنید.
  2. از مواد پولیشر خاص برای سطوح گلاسی استفاده کنید. با انجام حرکات دایره‌ای و خرد کننده، خش را کمی پرداخته و نرم تر می‌کنید.
  3. در صورتی که خش به میزان زیادی عمیق باشد، بهتر است به تعمیرات تخصصی توسط تکنسین‌های حرفه‌ای  هیوا کابینت رجوع کنید تا از دستگاه‌ها و تکنیک‌های ویژه برای ترمیم و بازسازی سطح گلاس استفاده شود.

کثیف شدن کابینت آشپزخانه هایگلاس

برای پاک کردن کابینت ‌هایگلاس از کثیفی و اثرات انگشت‌ها:

  1. مرطوب کردن پارچه: ابتدا یک پارچه نرم را مرطوب کنید. می‌توانید از آب گرم و یا محلول آب و مایع ظرفشویی نرم استفاده کنید.
  2. پاک کردن با دقت: با این پارچه مرطوب، به دقت روی سطح گلاسی حرکت کنید و آلودگی‌ها، اثرات انگشت و کثیفی را پاک کنید. توصیه می‌شود از حرکات خطی و یکنواخت استفاده کنید.
  3. شستشو و خشک کردن: پس از پاک کردن، سطح گلاس را با یک پارچه تمیز و خشک تمیز کنید تا هیچ نقطه‌ی آبی باقی نماند.
  4. استفاده از محلول‌های شستشوی مخصوص: در صورت لزوم، می‌توانید از محلول‌های شستشوی مخصوص سطوح شیشه‌ای استفاده کنید که به دقت آلودگی‌ها را از روی سطح برداشته و براقیت آن را حفظ می‌کند.

نکته: از دستگاه‌ها و پارچه‌هایی با سطوح نرم برای پاک‌کردن استفاده کنید تا از خدشه زدن یا آسیب به سطح گلاس جلوگیری شود.

مزایا و معایب کابینت های گلاس چیست؟

مزایا:

  • زیبایی و درخشش خاص رویه‌ های گلاس: کابینت‌ هایگلاس به دلیل سطح شفاف یا مات گلاسی که دارند، جلوه‌ی زیبا و خاصی به فضا اضافه می‌کنند و با بازتاب نور، فضا را بهبود می‌بخشند.
  • تنوع در طرح و رنگ متریال‌ های گلاس: این نوع کابینت‌ها با انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف شیشه یا گلاس قابل دسترسی هستند، که به انتخاب‌های گسترده‌تر در طراحی داخلی اجازه می‌دهد.
  • قیمت نسبتاً اقتصادی (کمی گران‌تر از ام دی اف): معمولاً در مقایسه با کابینت‌های ام دی اف یا چوب معمولی، هزینه کمتری دارند و در مقابل جلوه‌ی زیبا و شیکی که ارائه می‌دهند، هزینه را بهبود می‌بخشند.
  • مقاومت و ابزارخوری بسیار مناسبی دارد: سطح گلاس باعث مقاومت به خراش و ضربه می‌شود و از طرفی، آسانی در تمیزکاری و پاک‌کردن آلودگی‌ها و لکه‌ها را فراهم می‌کند، بنابراین برای محیط‌هایی که ممکن است با اثرات ناخواسته مواجه شوند، مناسب است.

مدل کابینت های گلاس و تصاویر

کابینت هایگلاس طرح چوب

کابینت هایگلاس با طرح چوب

کابینت هایگلاس بدون دستگیره

کابینت هایگلاس بدون دستگیره

ویترین هایگلاس

مدل ویترین کابینت های گلاس

کابینت هایگلاس پله ای

کابینت هایگلاس پله ای

کابینت هایگلاس ال

کابینت هایگلاس ال

کابینت های گلاس ترک

کابینت های گلاس ترک

جزیره کابینت های گلاس

جزیره کابینت های گلاس

کابینت هایگلاس با دستگیره

کابینت های گلاس با دستگیره

کابینت آشپزخانه های گلاس با روکش پلی گلاس

این مدل از کابینت با روکش پلی‌گلاس از سطوح شیشه‌ای یا گلاس بهره می‌برند که با پوششی از مواد پلیمری مانند پلی‌آمید یا پلی‌یورتان (PU) پوشانده می‌شوند. این پوشش‌های پلی‌گلاس به کابینت‌ها مقاومت بیشتری در برابر خراش، آب، گرد و غبار و اثرات محیطی می‌بخشند و به آنها براقیت و درخشش خاصی می‌دهند.

کابینت لمی گلاس

این مدل نیز یک نوع کابینت است که از پانل‌های MDF (چوب ریزه متراکم) با پوششی از ورق‌های گلاس با روکش لمینیت استفاده می‌کند. این پوشش لمینیتی به کابینت‌ها طراحی زیبا، مقاومت در برابر خراش و حساسیت به رطوبت، و همچنین تنوع در رنگ‌ها و طرح‌ها اضافه می‌کند.

ورق هایگلاس چیست؟

ورق‌های گلاس به رگه های نازک و شفاف شیشه یا مواد شیشه‌ای اشاره دارند که به عنوان روکش‌های سطحی در تولید مبلمان، کابینت‌ها، درب‌ها و دیگر محصولات استفاده می‌شوند. این ورق‌ها معمولاً به دلیل زیبایی، درخشش و انتقال نور بهبودی به طراحی داخلی می‌دهند و در انواع رنگ‌ها، ماتیتها و بافت‌ها موجودند. همچنین، از ورق‌های گلاس می‌توان برای تزیین و جلوه‌دهی به اشیاء هنری و دکوراسیون‌های داخلی نیز استفاده کرد.

تفاوت کابینت های گلاس با ام دی اف MDF (خام)

کابینت‌ هایگلاس با ام دی اف (MDF) خام تفاوت در مواد ساختاری و ظاهری دارند. کابینت ‌های گلاس از شیشه یا گلاس برای روکش سطح خارجی استفاده می‌کنند که باعث می‌شود به دلیل جلوه‌ی شفاف یا مات، زیبایی و درخشش خاصی به فضا افزوده شود. اما کابینت‌های MDF خام، از تخته‌ای چوبی با نام MDF  ساخته می‌شوند و نیاز به روکش یا پوشش دیگری دارند تا ظاهر نهایی به آن‌ها بدهد.

تنظیف کابینت های گلاس

بسیاری از افرادی که زمان زیادی را در آشپزخانه می‌گذرانند، با چالش‌های مرتبط با نظم دهی و تمیزی آشپزخانه مواجه هستند. اکثر کابینت‌های موجود در بازار دارای سطوح با پرز و عمق هستند که باعث تجمع گرد و غبار یا روغن می‌شوند، اما کابینت‌های گلاس با سطح صاف و یکدست، تجمع کثیفی را به تأخیر می‌اندازند. اگر سطح آنها کثیف شود، می‌توان با استفاده از دستمال نمدار به راحتی تمیز کرد.

 

جدیدترین مدل‌های کابینت های‌گلاس 2023

جدیدترین مدل کابینت هایگلاس

قیمت کابینت های گلاس

قیمت کابینت‌ های گلاس به مواردی مانند ابعاد، طراحی، نوع و رنگ گلاس، لوازم جانبی و شرکت سازنده وابسته است. برای اطلاعات دقیق و جدیدترین قیمت‌ کابینت های گلاس، تماس و مشاوران رایگان با هیوا کابینت را پیشنهاد می‌کنیم.

برای دریافت اطلاعات دقیق و به روزترین قیمت کابینت آشپزخانه‌ های گلاس، بهتر است با متخصصان ما در هیوا کابینت تماس بگیرید تا از مشاوره‌های رایگان آنها بهره‌برده و اطلاعات کاملی در مورد قیمت‌ها و مدل‌های مختلف هایگلاس دریافت کنید.

کابینت های گلاس جدید

جدیدترین مدل کابینت هایگلاس 2023

چطور کیفیت کابینت هایگلاس را تشخیص دهیم؟

برای ارزیابی کیفیت بالای کابینت‌های گلاس، یک آزمون ساده وجود دارد. این عمل به شما کمک می‌کند تا میزان کیفیت گلاس را بررسی کنید: با برداشتن تکه‌ای از ورق گلاس و قرار دادن آن در برابر نور لامپ، میزان موج های موجود در ورق را مشاهده کنید. کمترین تعداد موج سایه‌ها نشانگر کیفیت بالاتر گلاس و کابینت است.

آشنایی با بهترین مارک کابینت های گلاس

بهترین مارک‌های ورق‌های گلاس برای کابینت‌ها شامل ای جی تی (AGT)، یلدیز (Yildiz)، ایشیک (Aisik) و چامسون (Camsan) هستند. این برندها در تولید ورق‌های گلاس با ابعاد ۱۲۲*۲۸۰ با کیفیت بالا و قیمت مناسب تخصص دارند. در کنار آنها، برندهای ایرانی مانند پاک چوب، فرامید، ایزوفام و ای جی ای نیز وجود دارند که کیفیت متوسطی دارند، اما توصیه مطلق به استفاده از برندهای ترکیه‌ای برای کیفیت بالاتر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در هیوا کابینت تماس بگیرید.

حرف آخر و نتیجه گیری

با توجه به توضیحات ارائه شده، کابینت‌ هایگلاس با ویژگی‌های زیبایی، شفافیت، درخشش و گاهی ماتیته، می‌توانند یک جلوه خاص به فضا اضافه کنند. همچنین، انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف گلاس، انتخاب‌های گسترده‌تری در طراحی داخلی فراهم می‌کنند. مزایا و معایب آنها با توجه به نیازها و سبک زندگی هر فرد متفاوت است و برای انتخاب صحیح، به مشاوره و اطلاعات دقیق از منابع معتبر مانند هیوا کابینت توصیه می‌شود.

سوالات متداول کابینت های گلاس:

تفاوت کابینت‌های گلاس ترک و ایرانی به جنس استفاده شده، کیفیت تولید، فرآیند ساخت، و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته برمی‌گردد. کابینت‌های گلاس ترک به دلیل استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته، معمولاً کیفیت و پایداری بیشتری دارند.

بهترین برند کابینت‌های گلاس ترک به میزان ترجیحات و نیازهای شما بستگی دارد. برندهایی مانند AGT، Yildiz، Aisik، و Camsan در بازار معتبر شناخته شده‌اند، اما انتخاب بین آنها باید بر اساس کیفیت، طراحی، و قیمت مطلوب برای شما باشد.

نگهداری و مراقبت از کابینت‌های گلاس شامل پاک‌سازی با دستمال نرم و شوینده ملایم می‌شود. از تماس با اشیاء تیز و خراش‌زا، از پنبه و تمامی‌پنبه در تمیز کردن خودداری کنید.

کابینت‌های گلاس مناسب برای آشپزخانه‌های کم نور هم می‌باشند؛ زیرا بازتاب نور از روی سطح شفاف و درخشان آنها، حس عمق و روشنایی را افزایش می‌دهد.

قیمت کابینت‌های گلاس به عواملی مانند جنس و کیفیت مواد، طراحی، ابعاد، نوع روکش و برند بستگی دارد.

بله، کابینت‌ های گلاس در رنگ مشکی نیز قابل سفارش هستند و به طراحی شیک و مدرنی برای آشپزخانه می‌انجامد. کافی است با همکاران ما در هیوا کابینت تماس بگیرید و سفارش خود را در هر رنگی که میخواهید ثبت کنید.

قیمت کابینت‌های گلاس به عواملی از جمله جنس و کیفیت مواد، سایز و ابعاد، طراحی، مدل درب‌ها، و محل تولید و برند مربوط می‌شود.

برای سفارش ساخت کابینت‌، ابعاد فضا، نیازهای کاربری، ذوق طراحی و بودجه خود را به کارشناسان هیوا کابینت اعلام کنید تا مشورت های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

جدیدترین و بهترین رنگ کابینت‌های گلاس بستگی به روند طراحی و ترند‌های روز در دکوراسیون داخلی دارد. هیوا کابینت شما را در جریان جدیدترین رنگ ها و مدل ها قرار خواهد داد.

زرد شدن کابینت‌های گلاس اغلب ناشی از تعامل با نور و گرمای زیاد و نیز نقص در جنس و روکش است.

برای تمیز کردن کابینت‌های گلاس، از دستمال نرم و شوینده ملایم استفاده کنید و از محلول‌های قوی و ترکیبات شیمیایی خنثی کننده خودداری کنید.

برای از بین بردن خش‌های روی کابینت‌های گلاس، از محصولات ترمیمی یا پوشش‌های مخصوص استفاده کنید.

کیفیت کابینت‌های گلاس ایرانی ممکن است متفاوت باشد، اما برخی برندها نیز کیفیت مناسبی دارند. برای تضمین کیفیت، به تجربه و برند موردنظر توجه کنید.

بله، کابینت‌های گلاس در صورت استفاده از مواد با کیفیت قابل تعمیر هستند. با متخصصان ما در هیوا کابینت تماس بگیرید.

ضخامت ورق‌های گلاس معمولاً بین 2 تا 5 میلیمتر است، اما این ممکن است بسته به برند و نوع کابینت متفاوت باشد.

مهمترین مزیت کابینت‌های گلاس در زیبایی، درخشش و شفافیت بالا، ایجاد احساس عمق در فضا، و تنوع طرح‌ها و رنگ‌هاست.

قیمت کابینت‌های گلاس ترک بستگی به برند، کیفیت و ابعاد متری، و خدمات همراه می‌تواند متغیر باشد.

رنگ‌های کابینت‌های گلاس از سفید تا مشکی و رنگ‌های میانی مانند خاکستری و بژ محبوبیت دارند.